top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraTJ Polepy

ROZHOVOR S ROZENÝM LEADEREM A DEFENZIVNÍM KOLOSEM TÝMU

Aktualizováno: 17. 2. 2022

David Kuchař


Jak hodnotíte podzimní část soutěže?

“Budu opakovat mé spoluhráče, ale první čtyři kola se nám nepovedly. Poté nastala série osmi výher v řadě, což bylo super. Na můj vkus jsme obdrželi mnoho gólů, což bych chtěl na jaře zlepšit. Ale tým šlape suprově, parta je skvělá a na jaře budeme chtít útočit na nejvyšší příčky.”

Do Polep jste se vrátil po krátkém angažmá v Červených Janovicích, jaké bylo hrát se známými tvářemi českého fotbalu jako Tomáš Řepka nebo Martin Jiránek a jak váš návrat vzali vaši Polepští spoluhráči?

“Musím říct, že to byla super zkušenost zahrát si v jednom týmu s hráči takového kalibru. A návrat do Polep byl z mého pohledu pozitivní, samozřejmě že ze začátku sem tam padla nějaká vtipná poznámka, ale s tím jsem počítal a bral jsem to s humorem.”

Když přijde slovo na vaši osobu Davide, tak vaši spoluhráči často skloňují slovo „leader“ a vyzdvihují váš přínos pro tým v podobě vedení a komunikace na hřišti, řekl byste, že tím v týmu vynikáte?

“Vždy jsem to bral jako svou přednost. Nikdy jsem nevynikal technikou na balonu ani obratností a tímhle si to na hřišti vynahrazuji. Jelikož nastupuji na pozici stopera a mám celou hru před sebou, tak je to pro mě mnohem jednodušší, než například pro středního záložníka. Naštěstí ale máme v Polepech hned několik vůdčích osobností, což je pro tým prospěšné, za nepříznivého stavu se dokážeme vyhecovat a povzbudit, což je velká výhoda.”

Nejlepší střelec vaší soutěže Ondřej Sodoma z Velkého Oseka vstřelil za podzim úctyhodných 28 branek, ale v zápase proti vašim Polepům, ve kterém jste zvítězili jednoznačných 5:1, vyšel naprázdno. Váš skvělý individuální výkon na tom měl jistě výraznou zásluhu, budu-li citovat jednoho z vašich spoluhráčů v pozápasovém rozhovoru „Až půjde Kuchy v pondělí na zápočet ze Statistiky a učitel ho požádá, aby vyprázdnil kapsy, tak vedle klíčů a mobilu najde Ondru Sodomu.“, byli jste na něj nějak speciálně připraveni a bylo náročné takového hráče bránit?

“Ondru jako fotbalistu znám již mnoho let. Nastupovali jsme proti sobě od dětských kategorií zde na Kolínsku až po dorosteneckou ligu. A co pamatuji, tak odjakživa měl čuch na góly. Ale žádná speciální příprava neproběhla, šli jsme do toho naplno jako do každého zápasu, ale náročné to bylo, je to opravdu nadstandardní hráč pro tuto soutěž, ale nám v zápase perfektně fungoval jak střed zálohy, tak celá obrana a domnívám se, že žádný hráč by to sám na sebe ten den nezvládl.”

Máte nějaké osobní rituály v předvečer nebo den zápasu, které dlouhodobě držíte?

“Pár jich mám, ale většina je nepublikovatelná veřejně (smích). Ale prozradím, že momentálně je pro mě nejdůležitější káva s týmem před každým zápasem.”

 

TJ Polepy

10 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


Příspěvek: Blog2_Post
bottom of page