top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraTJ Polepy

ROZHOVOR S BÍLÝM LUKAKU

Aktualizováno: 17. 2. 2022

Jiří Procházka


Jak hodnotíte podzimní část soutěže?

“Začátek podzimu jsme se hledali, sehrávali, dostali pár smolných gólů a výkony rozhodčího nás spíše poškodily. Od pátého kola jsem si předzápasovou rozcvičku s gólmanem vzal na starost zase já a Adamovi se vrátila jistota do rukavic, což bylo vidět na jeho výkonech a tým několikrát podržel v klíčových situacích.”


Moc rádi vás vidíme, chyběl jste nám! Jak se vám daří a chyběl vám tým?

“Daří se mi dobře a po všech zdravotních peripetiích se snažím nabírat imunitu a fyzičku, aby jsem se na jaro opět mohl připojit k týmu. Samozřejmě že mi tým chyběl, jak po stránce tréninku, tak po stránce společenské - gólmáňaky v irský (smích). Kluci mě taky různými vzkazy a fotkami celou dobu v nemocnici podporovali, za což bych jim chtěl ještě jednou moc poděkovat.”


Kde se vzala vaše přezdívka “Bílej Lukaku”? Má to co dočinění s vaším stylem silné hry zády k bráně?

“Přezdívka Bílej Lukaku vznikla na soustředění na Seči a jak už to tak bývá po nějakým tom Intovým nápoji (zelená) ji vymyslel Ondra Dvořák a ano má co dočinění s mým stylem útočení zády k bráně a také, že jsme podobné váhové kategorie (smích). Jen Romelo je o kousek vyšší, proto hraje soutěž o kousek výš.”


Na podzim jste si vypracoval řadu fantastických gólových příležitostí, avšak naneštěstí se vám nepodařilo žádnou z nich proměnit. Fotbaloví experti jsou toho názoru, že je ovšem nejdůležitější se do takových situací vůbec dostávat a ty góly časem přijdou sami, souhlasíte?

“Na podzim jsem si v každém zápase vypracoval minimálně jednu tutovku, ale ani jedna mi tam nespadla, což vyvrcholilo neproměněnou penaltou v posledním zápase. Rozhodně souhlasím s fotbalovými experty, protože pokud se do příležitosti nedostanete, nemůžete dát gól. Já doufám, že na jaře dostanu důvěru trenérů a zase pár pasů od spoluhráčů, které už skončí v síti soupeře.”


Máte nějaké osobní rituály v předvečer nebo den zápasu, které dlouhodobě držíte?

“Mezi rituály v den zápasu patří asi lehká strava, rozcvička s gólmanem a příprava pití pro spoluhráče těsně před zápasem.”

 

TJ Polepy

77 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


Příspěvek: Blog2_Post
bottom of page