top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraTJ Polepy

ROZHOVOR S HRAJÍCÍM TRENÉREM TÝMU

Aktualizováno: 6. 4. 2022


David Korbelář


Jak hodnotíte podzimní část soutěže?

"Všichni jsme si začátek sezony představovali určitě jinak. Můžeme se vymlouvat na rozhodčího, který sice hrál rovinu, ale ta byla nakloněná v náš neprospěch, ale především se projevila naše nesehranost a ta byla bohužel potrestána. Naštěstí jsme poté dokázali nahodit motory a povedla se nám krásná šňůra osmi vítězství v řadě. "


Jak se cítíte zdravotně po návratu z dlouhého zranění? Můžeme se těšit na spoustu dalších odehraných minut ve vašem podání?

"Děkuji za optání. Co vám budu povídat, už to nikdy nebude jako dřív. Koleno se čas od času ozývá, a hlavně je to také v hlavě, když za sebou máte už dvě operace kolene. Už holt nejsem nejmladší, i stav kondice mi to dává najevo. Věřím tomu, že pokud budu zdráv, tak bych rád zasáhl do nadcházejících zápasů, pokud mi trenér dá důvěru při takovéto konkurenci v týmu."


Je těžké skloubit roli hráče a asistenta trenéra zároveň?

"V tomto nevidím žádný problém. Do tréninků se zapojuji v roli hráče a pokud je potřeba, tak se trénink snažím vést. Spíš je zvláštní řídit spoluhráče, kteří jsou většinou mými vrstevníky nebo jsou dokonce starší. Máme ale skvělou partu, takže žádné problémy s respektem jsme neměli a věřím, že ani mít nebudeme."


Krajní obránce je pro vás neobvyklá pozice, jak se to událo, že jste nastupoval zrovna na tomto postu?

"Však to znáte, „nemáš fleka, hraješ beka“, tak asi takto jsem se k tomu dostal (smích). Ano, musím říct, že je to pro mě nezvyklá pozice, ale snažím se stále zlepšovat a jsem otevřený všem rolím v rámci týmu a uvidíme, jaké se mnou má trenér plány do budoucna. Jsem připravený odevzdat veškerý svůj um, který mi ještě zbyl, na kterékoliv pozici, i kdyby to mělo být už jen z pozice asistenta trenéra. "


Máte nějaké osobní rituály v předvečer nebo den zápasu, které dlouhodobě držíte?

"Když se nad tím zamyslím, tak asi nemám žádné konkrétní rituály. Snažím se moc nechodit na gólmaňáky do Irský před zápasem, abych následně neumřel během zápasu (smích). Nedílnou součástí je ale hudba před zápasem, která navodí tu správnou atmosféru."


111 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comentarios


Příspěvek: Blog2_Post
bottom of page