top of page
Vyhledat
Obrázek autoraTJ Polepy

ROZHOVOR S NEJOFENZIVNĚJŠÍM BEKEM A BOUCHAČEM TÝMU

Aktualizováno: 17. 2. 2022

Daniel Pych


Jak hodnotíte podzimní část soutěže?

“Podzimní část soutěže hodnotím po začátku velice kladně. Po prvních čtyřech kolech jsem si myslel, že budeme spíše sestupovat než hrát o první příčky. Výkony rozhodčího, který nám přijel na tři utkání ze čtyř nebyly vhodné ani čtvrté třídy. To ale rozhodně neomlouvá naše výkony, protože jsme hráli šíleně.”


Jak se vám po úvodním půl roce v Polepském týmu líbí?

“V Polepech se mi líbí moc, hlavně díky tomu, že to je první tým, ve kterém nejsem nejtlustší. Jsem rád za to, jaká je tu parta. Až na patnáct výjimek mám rád všechny. (smích)”


Na základě vašich statistik z minulosti asi málokdo čekal, že budete mít po odehrané půlce sezóny na kontě více vstřelených gólů než žlutých karet. Řekl byste o sobě, že jste dozrál?

“Těch gólů bych dal mnohem víc, kdybych nehrál na lajně s hráčem nosící číslo deset. Ale je to zásluha celého týmu, většinou jsem dal góly po dobře provedených akcích do prázdné brány. Z předchozího klubu jsem nabral větší rychlost a tím pádem nemusím tolik skluzovat jako náš karetní král.”


Není tajemstvím, že o tréninku nešetříte sebe ale ani spoluhráče, tvrdá hra na tréninku vás bezesporu dobře připraví na ostrá utkání. Stanovujete si nějaké hranice, za které na tréninku nejdete nebo do toho jdete skutečně naplno bez ohledu na spoluhráče? Popřípadě jak tuto vaši disciplínu spoluhráči vnímají?

“Těžce na cvičišti, lehce na bojišti. Mám rád vyhrocené konce tréninků. Pro vítězství bych udělal cokoliv, jdu i přes mrtvoly. Ale samozřejmě nechci nikomu ublížit a doufám, že to kluci berou s rezervou a jako zocelení do zápasů.”


Máte nějaké osobní rituály v předvečer nebo den zápasu, které dlouhodobě držíte?

“Při příjezdu na sraz poslouchám ty samé písničky pořád dokola a snažím se nevynechat předzápasovou kávu (esspreso, pepsi-cola, tiramisu, hroznové víno, banány, spalovací tablety, BCAA na regeneraci, čokoláda a pomazat si Alpou kozy) s týmem. Těsně před začátkem utkání si plácnu se všemi hráči a s celým realizačním týmem, snažím se nikoho nevynechat.”

 

TJ Polepy

11 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


Příspěvek: Blog2_Post
bottom of page