top of page
Vyhledat
Obrázek autoraTJ Polepy

ROZHOVOR S KOKOSEM NA SNĚHU ANEB HOKEJOVÝM BRAZILCEM

Aktualizováno: 17. 2. 2022

Šimon Jindra


Jak hodnotíte podzimní část soutěže?

“Jak všichni víme, ze začátku se nám rozhodně moc nedařilo. Podle mě týmový duch byl více než přítomný, ale jak se tak říká, moc nám to nelepilo. Pro zimní část bylo podle mne důležité, že se naši střelci dostali do formy. Velké dík patří také fanouškům, kteří nás podporovali za všech okolností.”

Vy se kromě fotbalu věnujete také hokeji. Jak náročné je pro vás skloubit dohromady dva takto náročné sporty?

“Je to náročné hlavně z otázky tréninků. Hlavním sportem je pro mě stále hokej, kam musím docházet na všechny tréninkové jednotky, a tím dochází právě k časovým kolizím s tréninky fotbalu, kterých se poté nemůžu účastnit. A bez tréninku není možné hrát, tak jsem smířený, že do některých zápasů jsem byl a budu nasazován ze střídačky.”


Na hřišti se na vás skvěle dívá, diváci vás zbožňuji kvůli vaším trikům a brazilským fintičkám, ovšem vaše produktivita poměrně pokulhává, téměr bych vás nazval Polepským Allanem Saint-Maximinem, dá se říci, že to hrajete spíše na krásu?

“Říká se, že když se nedaří, měl by u toho člověk aspoň dobře vypadat. Snažím se tomu dávat 100%, ale někdy ani to nestačí a je potřeba trochu toho štěstíčka. Co se týče produktivity, s tou jsem měl problém většinu svého sportovního života, každopádně v posledních zápasech na podzim se mi celkem dařilo, tak doufám, že na to dokážu navázat.”

Říká se, že jste velkým fanouškem předzápasového keteringu. Prozradíte nám, jak takový váš ideální předzápasový ketering vypadá?

“Ketering je podle mě velmi zásadní část zápasového dne. Zoceluje to týmový duch a člověk si může doplnit trochu energie ať před zápasem, nebo i přímo při pauze v kabině. Ideální ketering pro mě je tvořený z banánů, pomerančů a sušenek(nejlépe ještě doplněno i šiškou sekané).”

Máte nějaké osobní rituály v předvečer nebo den zápasu, které dlouhodobě držíte?

“Dlouholeté zkušenosti mi ukázaly, že kapka alkoholu den před zápasem uvolňuje zápasový stres, ale naopak je pak často problém s fyzičkou, takže je to takový dvousečný meč. Jinak před zápasem si vždy dávám banán a redbull.”

 

TJ Polepy

27 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


Příspěvek: Blog2_Post
bottom of page