top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraTJ Polepy

ROZHOVOR S BRANKÁŘSKOU JEDNIČKOU A DISKŽOKEJEM KABINY

Aktualizováno: 17. 2. 2022

Adam Hruška

Jak hodnotíte podzimní část soutěže?

"Každý ví, že první čtyři kola nebyla optimální, slibovali jsme si něco víc. Furt jsem ale věřil, že se to jedním zápasem zlomí a dotáhneme čelo tabulky. Po prohře ve Třech Dvorech se mi chtělo už i brečet. Nerad prohrávám a už vůbec ne dvě a více utkání po sobě."

Jste jediným hráčem, který odehrál každou jedinou minutu podzimu a prý jste dokonce nevynechal jediný trénink, jak náročné to bylo?

"Jo, to je pravda. Nějak jsem si to neuvědomoval, až ke konci sezóny, když jsem viděl svou docházku, tak jsem si to nechtěl pokazit. Kluci mi říkají, že na jednom tréninku jsem nebyl, což je pravda. Byl jsem nachlazený, tak jsem netrénoval, ale na hřišti jsem byl i tak. Potřebuji kluky furt vidět. To, že jsem odehrál každou minutu, to mi nic jiného nezbývalo. Dvakrát bych střídal kvůli zranění, ale nebylo místo koho. Pro Polepy bych udělal první poslední, pokud to je prospěšné."


V Kolínských mládežnických kategoriích jste neměl až takové zápasové vytížení, ale měl jste neméně důležitou roli tmeliče a diskžokeje kabiny. Změnilo se něco tím, že se teď musíte více soustředit na výkony na hřišti?

"To jednou napsal novinář v kolínském pressu a pobavilo mě to. Je to asi pravda. Nic se nezměnilo, já se soustředím, abych tu partu furt stmeloval a snažím se o dobré písničky v kabině. Dost často se klukům nelíbí, ale mají smůlu. 😀 Až potom se soustředím na výkony na hřišti, taky to tak vypadá většinou. 😀 Občas si přijdu jak Přéma Kovář bez zkušeností."


Prvního čistého konta v sezóně jste se dočkal až po dlouhých 9 kolech v zápase

proti Konárovicím. Je to podle vás špatně a kde je chyba?

"No, čekal jsem dlouho. Asi úplně nedokážu říct, kde přesně byla chyba, ale dost často jsme nezvládali vstupy do druhých poločasů. Zbytečně jsme dostali dva, tři rychlý góly a už jsme na ně nedokázali odpovědět. Každé nuly si vážím a byl bych rád, kdyby jich bylo více."

Máte nějaké osobní rituály v předvečer nebo den zápasu, které dlouhodobě držíte?

"Já jich mám, že ani nevím, jestli zvládnu všechny říct. Ale takový ty klasiky, že si nejprve nandám levý chránič a potom pravý, nebo že před zápasem musím pustit jednu určitou písničku v kabině. Pak na hřišti, před začátkem utkání, mám jeden rituál s Davidem Kuchařem. Mám jich fakt strašně moc. Jednou jsme byli na turnaji a já se den před tím strašně opil a v den turnaje jsem nebyl schopný ničeho, chtěl jsem odjet domů, ale v zápasech se mi až neuvěřitelně dařilo a získal jsem cenu nejlepšího brankáře. Oni ty golmaňáky v irský jsou občas i prospěšné, ale rituál z toho dělat radši nechci."

 

TJ Polepy

16 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

コメント


Příspěvek: Blog2_Post
bottom of page