top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraTJ Polepy

Petr Malý: Mám to štěstí, že mi zdraví stále dovoluje chytat divizi v Kutné Hoře.

Jeden z brankářské dvojice, kdy se střídal s Davidem Procházkou alias Špacírem. S fotbalem začínal ve Veltrubech odkud pokračoval na AFK Kolín. Tři tyče obýval také ve Velimi, Chrudimi, Vlašimi, Kouřimi, Červených Pečkách nebo Nymburku. Nyní jako jednička chytá v Kutné Hoře.


Jak vzpomínáte na působení v Polepech? Kolikrát jste se s Polepy radoval z postupu?

“Na působení v Polepech vzpomínám velice pozitivně, jelikož jsem zde zažil skvělou partu vynikajících hráčů, trenérů i mnoho obětavých lidí, kteří se starali o vše kolem fungování klubu. Postup jsem mohl slavit 2x a to do krajského přeboru a následující rok do divize, což byly úžasné zážitky.”


Máte nějaký zápas za Polepy, na který rád vzpomínáte?

“Určitě bylo mnoho zápasů, které se mi zapsaly do paměti, ale jeden je všechny přebíjí a to je v krajském přeboru vítězství 0:1 v Kolíně. Starší hráči vymysleli originální dopravu na tento zápas pomocí retro kol v retro dresech a byl to celkově úžasný den.”


Nyní hrajete za Kutnou Horu. Uvažoval jste někdy, že byste se vrátil do Polep?

“Ano, mám to štěstí, že mi zdraví stále dovoluje chytat divizi v Kutné Hoře. Do Polep se vždy rád zajedu na fotbal podívat a pohovořit s přáteli, ale angažmá zde již považuji za uzavřenou příjemnou kapitolu fotbalové kariéry.”


Už za vašeho působení byla v Polepech fantastická parta, scházíte se ještě někdy mimo hřiště?

“Jak už jsem uvedl parta zde byla opravdu fantastická a táhli jsme všichni za jeden provaz. Vzhledem k tomu, že jsem patřil k nejmladším členům, vážil jsem si vždy toho, jak k nám starší hráči přistupovali. Potkáváme se celkem často na různých sportovních akcích či turnajích. Tradiční je prosincový Bendy cup ve Veltrubech, kde rádi zavzpomínáme a panuje zde vždy skvělá atmosféra.”


Je něco, co byste rád novému týmu v Polepech sdělil?

“Novému týmu přeji mnoho úspěchů, hráčům pevné zdraví a hlavně to, aby se fotbalem bavili tak, jako naše "stará" parta. Tímto bych též chtěl ještě jednou poděkovat bývalému vedení klubu, které mě tenkrát přivedlo a umožnilo mi získat tolik skvělých fotbalových vzpomínek a přátel.”


207 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


Příspěvek: Blog2_Post
bottom of page