top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraTJ Polepy

Libor Křelina: Polepy jsou pro mě srdcová záležitost.

Libor je co by rodák Polep. Se svou rodinou bydlel hned vedle hřiště a proto zde s fotbalem právě začínal. Pokračoval například do Velimi nebo AFK Kolín. Dále hrál také za Převýšov, Suchdol, Dobrovice, Nymburk, Český Brod, Poděbrady nebo FK Kolín. Nyní společně s Petrem Malým hraje za Kutnou Horu.


Jak vzpomínáte na působení v Polepech? Kolikrát jste se s Polepy radoval z postupu?

“Polepy jsou pro mě srdcová záležitost, jelikož odtud pocházím a zde jsem začal mou fotbalovou kariéru, jako žáček. V Polepech byla vždy výborná parta a rád vzpomínám na léta, kdy jsem za Polepy hrál. Pokud si dobře pamatuji, tak jsem zažil postup z okresního přeboru do B třídy a z Krajského přeboru do divize.”


Máte nějaký zápas za Polepy, na který rád vzpomínáte?

“Je jich plno, ale určitě dva zápasy bych vyzdvihnul nad ostatní. Oba dva jsou proti Kolínu. První z nich byl 12 let zpět, kdy jsme na zápas odjeli z Polep doslova se slámou v botách, v retro dresech a na starodávných kolech. V tomto zápase jsme dokázali “hvězdně nabitý” Kolín porazit 0:1 a nikdy nezapomenu především na oslavnou jízdu zpět. To bylo něco neuvěřitelného. Na druhý z nich jsme objednali starý autobus a opět vyrazili na kolínský pažit. Na tento zápas vzpomínám především proto, jelikož se nám podařilo otočit nepříznivý výsledek z 2:0 na 2:3 a navíc rozhodující branku jsem vstřelil já.”


Nyní hrajete za Kutnou Horu. Uvažoval jste někdy, že byste se vrátil do Polep?

“Rozhodně bych se jednou chtěl do Polep vrátit a zde i ukončit svou fotbalovou kariéru.”


Už za vašeho působení byla v Polepech fantastická parta, scházíte se ještě někdy mimo hřiště?

“Jak už jsem zmínil, v Polepech byla vždy skvělá parta a na kluky hrozně rád vzpomínám. Občas někoho potkám a prohodíme pár slov, ale aktivně potkávám pouze Maloše v kabině Kutné Hory. Je mi už 35 let a tak čekám na utkání polepské staré gardy, kde jistě bombarďáky z dob největší polepské slávy potkám.”


Je něco, co byste rád novému týmu v Polepech sdělil a popřál k výročí 100 let fotbalu?

“Určitě klukům a všem funkcionářům přeji pevné zdraví a ať jim tento sport dělá jen radost. Pár zápasů jsem viděl a sleduji výsledky a myslím, že tento tým má perspektivu v budoucnu hrát vyšší soutěž.”


159 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


Příspěvek: Blog2_Post
bottom of page