top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraTJ Polepy

Lukáš Kmoch: Nejlepší postupy byly první tři, kdy se postoupilo až do divize.

Střední záložník s výborným přehledem na hřišti. S fotbalem začínal ve Štítarech, ale hrával také za Kolín, Český Brod, Suchdol, Tři Dvory nebo i za Rakouský SV Rottenmann. Lukáš je také fanouškem Liverpoolu a pražské Sparty.


Jak vzpomínáte na působení v Polepech? Kolikrát jste se s Polepy radoval z postupu?

“Pro mě bylo působení v Polepech nejlepší angažmá po všech stránkách. Zažil jsem tam neskutečnou partu spoluhráčů, fanoušků (bohužel někteří už nejsou mezi námi) a všech lidí, kteří se starali o chod klubu. Postupů jsem v Polepech zažil celkem pět, nejlepší byli první tři, kdy se postoupilo až do Divize.”


Máte nějaký zápas za Polepy, na který rád vzpomínáte?

“Těch zápasů je spousta, hlavně dva legendární výjezdy do Kolína. Pro mě ještě zápas doma s Admirou, kdy jsem dal gól z půlky hřiště, dodnes mi to lidi občas připomínají.”


Nyní hrajete za Štítary. Uvažoval jste někdy, že byste se vrátil do Polep?

“Do Štítar jsem se vracel s tím, že už tam ukončím kariéru, ale momentálně mě to tam úplně nenaplňuje, a protože přišla nabídka z Polep, tak je možnost, že se vrátím. Samozřejmě to musí dávat smysl oběma stranám. Všechno si v klidu promyslím. V hlavě mám i variantu, že skončím úplně.”


Už za vašeho působení byla v Polepech fantastická parta, scházíte se ještě někdy mimo hřiště?

“Pravidelně se nescházíme, ale s většinou kluků jsem pořád v kontaktu a víme o sobě, navíc se založila garda, takže si spolu ještě kopneme.”


Je něco, co byste rád novému týmu v Polepech sdělil?

“K výročí přeju samozřejmě jen to nejlepší a minimálně dalších 100 let. Ať se jim fotbalově daří a dělají to s nasazením, jako naše parta, která se bude těžko překonávat. Ještě bych Polepům přál, aby postoupily do okresního přeboru. Myslím si, že je to soutěž, která by jim slušela.”


189 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Commentaires


Příspěvek: Blog2_Post
bottom of page